torstai 5. maaliskuuta 2015

Kurkistus meikkipussiin

Vietän todella vähän aikaa peilin edessä päivittäin. Perusmeikki syntyy noin viidessä minuutissa ja syntyy aina samalla kaavalla. Juhliin lähtiessä yleensä sudin vähän enemmän volyymia ripsiin ja saatan laittaa luomiväriä ja rajaukset silmiin. 


Perusmeikkiin käytän kuutta eri tuotetta, jotka ovat pysyneet samana jo useita vuosia. Ainoana muutoksena meikkipussista löytyy nykyään taas ripsiväri. Minulla oli ripsenpidennykset yli kuusi vuotta, mutta päätin lopettaa niiden käytön jo alkuraskaudesta ja nyt olen tottunut jo vaatimattomampiin omiin ripsiini. 


Pohjustus


Tämä sävyttävä päivävoide on täydellinen tuote iholleni, eikä lopputulos liian paksu. Voide tekee ilmeestä raikkaan, tasoittaa ihon väriä, sekä antaa kosteutta. Ihoni on todella kuiva, joten talvella levitän ensin päivävoiteen alle, mutta kesällä pelkästään tämä DayWear sävyttävä päivävoide riittää.


YSLn valokynä taitaa olla yksi maailman eniten myytyjä kosmetiikkatuotteita. Minulla on käytössä sävy 2, jota käytän yleensä silmien alle ja juhliin teen sillä varjostuksia myös muualle kasvoihin.


Viimeiseksi sipaisen hieman aurinkopuuteria. Käytän sävyä nro  3. Olisi kiva löytää poskipuna, joka voisi ehkä raikastaa meikkiäni. Nyt käytän aurinkopuuteria vähän kuin poskipunana.


Silmät


Olen käyttänyt samaa kulmakynää yläasteelta asti. Olen kokeillut vuosien varrella muitakin merkkejä, mutta Lumenen sävy 2 tuntuu edelleen sopivimmalle.


Olen ripsienpidennysten myötä tottunut todella runsaisiin ripsiin ja edelleen haen ripsiväriä, jolla sellaiset saisin. Teinivuosien suosikki Maybelline Volum Express vastaa tarpeeseeni melko hyvin. Joskus käytän myös palloharjaista Givenchyn Extension Effect ripsaria. Lancomen Hypnose ripsivärin volyymiin olen ollut hieman pettynyt, joten otan mielelläni vastaan vinkkejä teidän ripsivärisuosituksista.


Huulet


Olen todella huono huulipunan käyttäjä. Jouduin jossain vaiheessa käyttämään työssäni kirkkaan punaista huulipunaa ja sen jälkeen olen käyttänyt pelkästään enemmän omalle tuntuvia vaaleita huulikiiltoja tai sävyttäviä huulirasvoja.

Kuitenkin 30-vuotissynttäreillä sain kyseisen huulipunan lahjaksi ystävältäni. Hän oli sitä mieltä, että minun iässäni oli jo siirryttävä huulikiillosta huulipunaan :-). Sävy on vaalea koralli nro 15 Coral Intuitive. Puna kosteutta huulia hyvin ja sävy sopii täydellisesti kevääseen ja kesään.

Nyt olen itse ihastunut täysin tähän väriin ja se antaa hieman tavallista viimeistellymmän ilmeen kevyeeseen meikkiini.


Tässä luottotuotteeni, joka löytyy jokaisesta takin taskusta, autosta ja laukusta. Lisään huulirasvaa monta kertaa päivässä ja kosteutuksen lisäksi rasva antaa huulille kevyen sävyn ja kiillon.



 Näillä tuotteilla teen itsestäni edustavamman lähes päivittäin. Töihin palatessani olisi kiva mennä johonkin meikkiopastukseen, löytää uusia sävyjä ja tuotteita tähän normaalivalikoimaan.

Onko teillä jotain ehdottomia suosikkeja, josta voisin tykätä? Olisin kiitollinen vinkeistä etenkin ripsivärejen suhteen :-).


2 kommenttia:

  1. Sensai 38 C on mun lemppari ripsari, ollut jo todella monta vuotta! Ihan paras, ei karise eikä valu vesisateessakaan, mutta saa pestyä lämpimällä vedellä pois. Kannattaa kokeilla! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Paula :-)! Tuo Sensai on kyllä monien suosittelema klassikko. Täytyy ottaa se kokeiluun seuraavaksi.

    VastaaPoista