tiistai 17. marraskuuta 2015

Äidin täydellinen hemmottelupäivä

Rakastan yllätyksiä! Sen tietää hyvin myös ihana ystäväni, joka järjesti minulle muutama viikko sitten täydellisen hemmottelupäivän kotikaupungissaan Porvoossa. Ystäväni oli sopinut käytännön järjestelyistä mieheni kanssa, joten kaikki pysyi minulta salassa viimeiseen asti.

Sain tyttöjen päikkäreille mennessä ohjeet pakata lenkkarit, meikit ja rennot illallisvarusteet mukaan. Lopuksi mieheni kertoi vielä osoitteen, johon minun tulisi suunnata ja siitä heti ymmärsinkin kuka oli yllätyksen takana. Mieli kevyenä ajelin auringonpaisteessa kohti Porvoota.


Ystäväni oli juuri päässyt puolentoista kuukauden ikäisen kuopuksensa ristiäisjärjestelyistä, kun hän halusi organisoida hemmottelupäivän minulle ennen vauvamme syntymää. Olin todella todella otettu! Miten paljon järjestelyjä vastasyntyneen imetyksen ja kahden alle kaksi vuotiaan lapsen hoidon kanssa ystäväni oli tehnyt, jotta saisi yllätettyä minut <3!


Menimme ensin syksyisessä auringonpaisteessa eväsretkelle Haikon näköalapaikalle, jossa ihailimme kaunista maisemaa, söimme maistuvia eväitä ja vaihdoimme päällimmäiset kuulumiset. 



Raikkaasta syysilmasta suuntasimme Haikon Kartanon kylpylään, jossa köllöttelimme saunassa ja allasosastolla. Minulle käynti Haikon kartanossa oli ensimmäinen ja täytyy myöntää, että kylpyläosasto ei ollut kovin ihmeellinen. Kuitenkin merinäkymällä varustettu lämminvesiallas, jossa oli jalkapohjia hierovat poreet yhdistettynä läheisen ystäväni seuraan riitti minulle mainiosti täydellisen onnenhetken saavuttamiseen.


Iltapäivän kruunasi vielä herkullinen illallinen ravintola Sinnessä, jossa nautimme Octoberfest menun. On se ihmeellistä, miten kuuden tunnin irtiotto arkiaskarreista voi piristää mieltä ja kehoa! Miljoona kiitosta uskomattoman hienosta yllätyksestä ystävälleni <3 <3 <3 olet rakas!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti