maanantai 10. maaliskuuta 2014

Äitiysvaatteita

Olen yrittänyt pitää varsinaiset äitiysvaatehankinnat minimissä raskausaikana, koska niiden käyttöaika on aika lyhyt ja vaatekaapistani on löytynyt hyvin legginssejä, sukkiksia ja mekkoja, jotka ovat mahtuneet minulle kivasti mahankin kanssa. Olen saanut myös muutamat farkut ja paidat käytettyinä ystäviltäni lainaan.

Mekkojen helmat vain lyhenevät ja lyhenevät, mitä enemmän raskausviikkoja tulee, joten sukkiksiin täytyy valita mahdollisimman monta denieriä, että kokonaisuus pysyy vielä jotakuinkin siveellisen näköisenä :-). Myönnettäköön myös, että vaatteiden istuvuus ei ole kaikkein parhaimmillaan enää näin 36 viikolla. Toivon mukaan en ole venyttänyt kaikkia viimeisillä viikolla pukemiani vaatteita muodottomiksi mammuttimuodoillani :-/.

Ulkotakki jää myös pakosta auki, ainakin osin. Koirien kanssa lenkkeillessä olen käyttänyt miehen takkia, jotta maha ei palellu.






Ainoat investoinnit äitiysvaatteisiin olen tehnyt raskauden jälkeiselle ajalle. Olen hankkinut kahdet Bravadon imetysliivit, joita ystäväni ovat kehuneet kovasti ja ne tuntuvat päällä todella miellyttäville, koska niissä ei ole saumoja tai kaaritukia.http://www.bravadodesigns.com





Tilasin myös Belly Bandit BFF - merkkisen tukivyön, jota on tarkoitus käyttää 6-8 viikkoa synnytyksen jälkeen yötä päivää. Vyö auttaa keskivartalon lihaksia ja sisäelimiä löytämään alkuperäiset paikkansa. En ole ihan varma onnistuuko vyön käyttö nyt sektion jälkeen, mutta kokeilen ainakin. http://bellybandit.com/collections/belly-bandit/bff.html




Raskausaikana omien vaatteiden shoppailut ovat jääneet todella minimiin ja en malta odottaa, että saan oman vartalon jotakuinkin takaisin ja pääsen taas käyttämään normaaleja vaatteita! Ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti